IP komunikační systém Mitel MiVoice 400 od největšího světového výrobce systému pro Unified Communications společnosti Mitel vám umožní zvolit si libovolnou kombinaci analogových, digitálních, mobilních a IP poboček, nebo i přechod na čisté IP řešení založené na protokolu SIP. Mitel MiVoice 400 zahrnuje kromě TDM a IP telefonie také další služby jako e-mail, chat, video hovory a informace o přítomnosti.
Mitel MiVoice 470 v jediném zařízení integruje telefonní server, Media Gateways a zabudovaný aplikační server. Aastra 470 tak mimo jiné umožňuje integraci komunikačních služeb, jako je volání, e-mail, chat, video, podpora spolupráce, informace o přítomnosti a CTI (Computer Telephony Integration). Díky předinstalovanému aplikačnímu serveru Windows Server 2008 řešení významně zjednodušuje konfiguraci jednotlivých služeb.
Řada řady Mitel MiVoice 400 má k dispozici plnou škálu funkcí mobility. Lze k ní připojit DECT telefony jak na bázi TDM, tak na bázi SIP. Pro podporu zaměstnanců pracujících často mimo společnost nabízí Aastra 400 profesionální řešení postavené na konvergenci fixních a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence – FMC). Prostřednictvím mobilního klienta Aastra je možné integrovat mobilní telefon do podnikového komunikačního systému a díky tomu získává všechny obvyklé systémové funkce. Řešení řady Aastra 400 poskytuje rozhraní k otevřenému standardnímu protokolu KNX, díky kterému jej lze integrovat do automatizovaného systému budov. Bez ohledu na to, zda se jedná o regulaci klimatu, tlumení osvětlení, otevírání dveří či ovládání žaluzií, všechny systémy budovy lze pohodlně obsluhovat ze stolního telefonu, telefonu DECT nebo dokonce z mobilního telefonu.
Koncové terminály, rozhraní a protokoly:
Hlavní výhody systému:
IP komunikační systém pro 4 až 400 uživatelů
libovolná kombinace analogových, digitálním, bezdrátových, mobilních a IP (SIP/H.323) poboček v jednom systému
tři různé druhy a velikosti kabinetu pro 19“ rozvaděče nebo nástěnnou montáž
modulární architektura pro další růst systému
různá řešení, která lze kdykoliv přidat podle potřeby.
síťové schopnosti pro zapojení vzdálených lokalit do jednotné komunikační sítě přes IP nebo ISDN QSIG
jednoduchá rekonfigurace přes Webové rozhraní
mobilní funkce jako jsou bezdrátové systémz DECT a IP DECT, funkce pro pracovníky doma a v pohybu
systém jednotných hlasových vzkazů, nahrávání hovorů a fax server (Unified Messaging)
automatická spojovatelka a IVR
integrovaný MS Windovs 2008 Server pro veškeré aplikace
SIP pobočky (standardní SIP protokol pro spoluprácí s koncovými produkty třetích stran)
SIP trunk
videohovory
chat a IM
presence
WiFi pobočky SIP
IP softphone Aastra 2380ip
spojovatelské pracoviště 1560/1560IP
integrace s MS Outlook
rozhraní TAPI a CSTA
Mobile Extension – pobočková linka do mobilního telefony
Mitel Mobile Client AMC+
řešení speciální určené pro hotely, konferenční centra a nemocnice