Collaboration portal – modul informační centrum

Collaboration portal – modul informační centrum

Modul Informační centrum  nachází uplatnění všude tam, kde je nutné pravidelně sdělovat stále stejná data volají­cím. Jsou to zejména informace o cestě k vaší firmě, o servisním spojení, informace o Vámi poskytovaných produktech a službách apod. Informační centrum je vhodné použít také v kombinaci s již funkčními systémy zákazníka pro auto­matické poskytování informací z databází volajícím klientům.

 

Příklad struktury Informačního stromu společnosti:

  • příchozí hovor – obecné informace o firmě
  • informace o produktech či službách
  • informace o pobočkách firmy
  • informace o servisní podpoře
  • informace o stavu objednávky
  • informace o aktuální ceně zboží, množství zboží na skladě
  • informace o uskutečněných platbách apod.
  • faxy na vyžádání – ceník produktů a služeb, záruční podmínky, informační mapa cesty k sídlu firmy

Hlavní výhody:

  • informace volajícím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 12 měsíců v roce – každý Váš klient získá kdykoliv potřebné informace.
  • libovolné množství a struktura poskytovaných informací – informační strom můžete neomezeně rozvíjet o další informace.
  • vlastní definování podoby Informačního centra – sami si můžete zadat, co a kdy bude informační centrum dělat – žádné programování! SW na míru!
  • vlastní libovolné modifikování podoby Informačního centra – sami si můžete kdykoliv změnit, co a kdy bude aplikace přehrávat.
  • jednoduché nahrávání a aktualizace hlášek pro IC
  • hlášky pro Informační centrum Vám mohou nahrát ve studiu profesionální mluvčí
  • poskytování různých informací pro různé dny (So, Ne, státní svátky) nebo pro různé části dne (mimopracovní doba) – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na čase
  • poskytování různých informací podle čísla, z kterého byl hovor přesměrován nebo podle typu příchozího hovoru – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na čísle a typu hovoru
  • poskytování různých informací podle čísla volajícího – můžete mít několik informačních stromů v závislosti na tom, kdo Vám volá (nutnost ISDN)
  • možnost spojení s operátorkou – volající má možnost mluvit s lidskou spojovatelkou
  • možnost zanechání vzkazu – volající Vám mohou sdělit důležité informace kdykoliv (v kombinaci s hlasovou poštou)
  • možnost přepojení v kombinaci s Automatickou spojovatelkou
  • možnost ovládání hlasové stromu Informačního centra vyslovením informace, o kterou mám zájem apod.